(Gy3) Ring KÜLSŐ /1 7.3 km, Rajt: 2021. december 29. 09:08
Q8Oils Rallylive.hu - Lada Kupa 1 - Gy3 - szakasz eredmény
            Q8Oils Rallylive.hu - Lada Kupa 1 - Gy3 - összetett eredmény
            | # | versenyző - navigátor #rajt.sz autó | kat. | idő | kül. | km/h | 
| 
                                    1.
                                     | #73 Lada 2101 | H/8  | 20:08.2 |   79.0 | |
| 
                                    2.
                                     
                                      3. | #75 Lada 1200 | H/8  | 21:06.7 | +58.5 +58.5 |   75.3   2.21 | 
| 
                                    3.
                                     
                                      2. | #122 Lada VFTS | H/2  | 21:13.2 | +1:05.0 +6.5 |   74.9   2.45 | 
| 
                                    4.
                                     | #72 Lada VFTS | H/8  | 21:28.5 | +1:20.3 +15.3 |   74.0   3.03 | 
| 
                                    5.
                                     
                                      6. | #124 Lada 2107 | H/2  | 21:46.3 | +1:38.1 +17.8 |   73.0   3.70 | 
| 
                                    6.
                                     
                                      5. | #76 Lada VFTS | H/8  | 21:57.5 | +1:49.3 +11.2 |   72.4   4.12 | 
| 
                                    7.
                                     | #83 Lada VFTS | H/8  | 21:59.4 | +1:51.2 +1.9 |   72.3   4.20 | 
| 
                                    8.
                                     | #88 Lada VFTS | H/8  | 22:06.9 | +1:58.7 +7.5 |   71.9   4.48 | 
| 
                                    9.
                                     
                                      10. | #86 Lada 2107 | H/8  | 22:47.7 | +2:39.5 +40.8 |   69.8   6.02 | 
| 
                                    10.
                                     
                                      9. | #136 Lada 2101 | H/14  | 22:57.3 | +2:49.1 +9.6 |   69.3   6.38 | 
| 
                                    11.
                                     | #123 Lada VFTS | H/2  | 22:58.1 | +2:49.9 +0.8 |   69.2   6.41 | 
| 
                                    12.
                                     | #89 Lada 21074 Gr.A | H/8  | 23:00.5 | +2:52.3 +2.4 |   69.1   6.50 | 
| 
                                    13.
                                     
                                      16. | #87 Lada VFTS | H/8  | 23:07.6 | +2:59.4 +7.1 |   68.8   6.77 | 
| 
                                    14.
                                     
                                      15. | #138 Lada VFTS | H/14  | 23:09.6 | +3:01.4 +2.0 |   68.7   6.85 | 
| 
                                    15.
                                     
                                      13. | #82 Lada 2107 | H/8  | 23:12.1 | +3:03.9 +2.5 |   68.5   6.94 | 
| 
                                    16.
                                     
                                      14. | #135 Lada VFTS | H/14  | 23:21.0 | +3:12.8 +8.9 |   68.1   7.28 | 
| 
                                    17.
                                     | #139 Lada 2107 | H/14  | 23:29.1 | +3:20.9 +8.1 |   67.7   7.58 | 
| 
                                    18.
                                     
                                      20. | #80 Lada VFTS | H/8  | 23:57.9 | +3:49.7 +28.8 |   66.3   8.67 | 
| 
                                    19.
                                     
                                      18. | #129 Lada VFTS | H/2  | 23:59.8 | +3:51.6 +1.9 |   66.3   8.74 | 
| 
                                    20.
                                     
                                      19. | #125 Lada VFTS | H/2  | 24:10.9 15.0 | +4:02.7 +11.1 |   65.8   9.16 | 
| 
                                    21.
                                     | #137 Lada 2101 | H/14  | 24:27.9 | +4:19.7 +17.0 |   65.0   9.80 | 
| 
                                    22.
                                     
                                      23. | #84 Lada 2107 | H/8  | 24:54.0 50.0 | +4:45.8 +26.1 |   63.9  10.78 | 
| 
                                    23.
                                     
                                      25. | #77 Lada 2107 Kit‐Car | H/8  | 25:00.6 | +4:52.4 +6.6 |   63.6  11.03 | 
| 
                                    24.
                                     
                                      22. | #91 Lada VFTS | H/8  | 25:04.3 | +4:56.1 +3.7 |   63.4  11.17 | 
| 
                                    25.
                                     
                                      26. | #127 Lada 2107 | H/2  | 25:45.8 | +5:37.6 +41.5 |   61.7  12.74 | 
| 
                                    26.
                                     
                                      27. | #90 Lada VFTS | H/8  | 26:15.3 | +6:07.1 +29.5 |   60.6  13.85 | 
| 
                                    27.
                                     
                                      29. | #78 Lada 2107 | H/8  | 26:26.5 3:20.0 | +6:18.3 +11.2 |   60.1  14.28 | 
| 
                                    28.
                                     | #140 Lada 2101 Gr.B 1.6 | H/14  | 26:46.9 20.0 | +6:38.7 +20.4 |   59.4  15.05 | 
| 
                                    29.
                                     
                                      30. | #142 Vaz 2101 | H/14  | 27:39.9 | +7:31.7 +53.0 |   57.5  17.05 | 
| 
                                    30.
                                     
                                      24. | #92 Lada 2107 | H/8  | 29:04.3 | +8:56.1 +1:24.4 |   54.7  20.23 | 
| 
                                    31.
                                     
                                      33. | #132 Lada 2017 | H/2  | 30:09.2 5:00.0 | +10:01.0 +1:04.9 |   52.7  22.68 | 
| 
                                    32.
                                     | #154 Lada 21074 | SH/1  | 42:03.0 | +21:54.8 +11:53.8 |   37.8  49.62 | 
| 
                                    33.
                                     
                                      31. | #85 Lada VFTS | H/8  | 43:32.2 15:10.0 | +23:24.0 +1:29.2 |   36.5  52.98 | 
 RallyeRádió -  Információ (31)
RallyeRádió -  Információ (31)| Gy3  12:33 | #132   | 
| Gy3  12:31 | #125   | 
| Gy3  12:29 | #124   | 
| Gy3  12:28 | #122   | 
| Gy3  12:21 | #84   | 
| Gy3  12:09 | #85   | 
| Gy3  12:09 | #90   | 
| Gy3  12:07 | #77   | 
| Gy3  12:05 | #80   | 
| Gy3  12:04 | #87   | 
| Gy3  12:04 | #82   | 
| Gy3  12:03 | #89   | 
| Gy3  12:00 | #86   | 
| Gy3  11:59 | #88   | 
| Gy3  11:59 | #83   | 
| Gy3  11:58 | #76   | 
| Gy3  11:56 | #75   | 
| Gy3  11:53 | #73   | 
| Gy3  11:02 | #140   | 
| Gy3  11:02 | #142   | 
| Gy3  10:59 | #137   | 
| Gy3  10:57 | #139   | 
| Gy3  10:54 | #138   | 
| Gy3  10:53 | #135   | 
| Gy3  10:49 | #136   | 
| Gy3  09:55 | Szakad az eső | 
| Gy3  09:37 | Síkosságmentesítés befejeződött. Pálya vizes és állapota folyamatosan javul. Napi rajtot 10:15 kor megkezdjük. Versenyzők menjenek a TC6 állomásra ahol megkapják a menetlevelüket. | 
| Gy3  09:18 | A reggeli időjárási viszonyokra tekintettel a verseny vezetősége úgy döntött, hogy tovább késlelteti a napi rajtot. Síkosság mentesítés zajlik. További tájékoztatást 10:00 után fogunk kiadni. A versenyzőknek addig nem kell a gyűjtőbe beállni. | 
| Gy3  09:16 | a reggeli időjárási viszonyokra tekintettel a verseny vezetősége úgy döntött, hogy a 9:00 napi rajtot késlelteti. További tájékoztatást 9:30 után fogunk kiadni. A versenyzőknek addig nem kell a gyűjtőbe beállni. | 
| Gy3  08:40 | A pályatakarítást végző hókotró árokba esett, mentése folyamatban | 
| Gy3  08:00 | Információink forrása a Rallye Rádió | 
Büntetések (3)
    | Gyors | versenyző - navigátor #rajt.sz autó | kat. | büntetés oka | 
| Gy3 | #85 Lada VFTS | H/8  | 15:00.0 TC5 SZR 3 kihagyott / missed TC | 
| Gy3 | #84 Lada 2107 | H/8  | 10.0 GY3 Korai rajt - Jump start | 
| Gy3 | #125 Lada VFTS | H/2  | 15.0 GY3 9.sz. versenyig. döntés / CoC decision No.9 | 

